fredag 21 december 2012

Förkylningstider

Är hemma idag och vårdar min förkylning. Huvudet känns tjockt och ögonen svullna. Hade glömt hur det är att inte kunna andas genom näsan. Tur jag har ett litet apotek hemma!

Parkerat mig i soffa. Och njuter av granen som älskade pappa huggit åt mig. Synd att jag inte kan känna doften.

En gryta med julgröt puttrar på spisen. Några klappar ska slås in. Laxen gravas i kylen. Känns skönt att läget är under kontroll. Måste dock leta reda på en klapp som är gömd någonstans... Minns ej var jag lade den för några månader sedan!

Igår fick jag veta att jag vann julrimstävlingen på mitt gym!!!!! Priset är fantastiskt bra, 6 månaders gratis medlemsskap. Det blir en förlängning för mig eftersom jag redan är där flera gånger per vecka.

Ska fota lite paket sen. Och dagens mugg så klart!