onsdag 13 oktober 2010

Julkort!

Nu börjar det bli dags att producera lite julkort. Tyvärr är det ju så att det byggs upp en del förväntningar när man brukar få hemgjorda kort, även om jag ju inte hinner göra till alla! Jag har tröttnat på förra årets papper, men jag har ju lite kvar så jag ska försöka använda upp det innan jag får köpa nytt.



Den här ängelstämpeln är från Inkido. Jag har använt mig av 3D lack. På kortet nederst har jag sprayat med glimmer mist vilket blir mycket tjusigt men som tyvärr inte gör sig så bra på kort! Jag trot att symaskinen får åka fram till nästa gång och hjälpa till med dekorationerna.
Det kommer nog att bli en del klippta hjärtan trot jag. Återupptäckte också mina fina pepparkaksgubbar och grisen från Quick Kutz. Mmm!!!



Jag höll nästan på att skriva God Jul! Men det är väl lite för snart va?!? ;)
Ciao,
~Johanna

1 kommentar:

Nina sa...

Fina kort. Fastnade mest för det nedersta :)