onsdag 2 juni 2010

Fler studentkort!

Här kommer lite fler studentkort. Det prickiga pappret är lite mer limegrönt i verkligheten. Studentstämplarna är från Skapa Hobby förutom Sjungom studentens lyckliga dag som är från min vän Carolinas textstämplar. Hon var förresten hemma hos mig idag med söte Alexander 11 månader för att kolla in vår hyfsat nya lya.

Igår var jag hemma från jobbet. Ni måste förstå att jag är riktigt sjuk när jag inte ens orkar pyssla. Egentligen vill jag gå ut i solen idag, men jag orkar inte. Ont i alla muskler och fruktansvärt trött. Jag ska tillåta mig att vara sjuk. Kan tyvärr inte träna på ett tag bara. Det är synd för jag hade kommit in i en riktigt bra träningsperiod.







Nä, nu ska jag kolla på födelsedagspresent till mitt hjärta som fyller år i helgen. Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina studentkort!/Minerva