torsdag 27 maj 2010

Sjung om studentens lyckliga dar!

Jag har fått lite beställningar på jobbet, många arbetskompisars barn tar studenten nu i juni. Kul att göra kort när man vet vem som får det också! Och så har jag lite roliga bröllopskort som jag fnular på hur jag ska lägga upp.

Här har jag använt textstämpel från Carolinas textstämplar. Jag har köpt några nya stämplar med bla stor och liten studentmössa från Skapa Hobby. Jag har också investerat i nya clearstamps med både små och stora bokstäver så jag ska nog stämpla lite i helgen. Kanske göra egna ministickers. Jag är så pysselsugen men den här veckan har det blivit mest träning. Mina favoritpass är box, afrodans och shape. Nu när det är lite finare väder blir det lite fler promenader också.

Kram på er!
~Johanna

2 kommentarer:

Carolina sa...

Grymt snyggt kort!! Jag gillar särskilt den där, vad ska jag kalla det, fliken där du stämplat som ser ut som änden på ett band. Fattar du nåt vad jag menar? Det var iallafall hur snyggt som helst! Hela kortet tycker jag är riktigt snyggt komponerat! Jag skulle möjligen har gått lite varligare fram med fluidchalken och låtit det vita vara vitt. Jag tror jag har det vit-blåmönstrade papperet nånstans, men har inte riktigt sett dess potential. Förrän nu! Och så måste jag vara lite ego och säga att just den där textstämpeln är faktiskt en av de bättre! ;)
Ska bli så kul att ses till veckan! Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Carolina

Johanna Westring sa...

Tack Carolina! Ja, jag håller på med några till, där har kortet fått vara helt vitt för det var helt klart snyggare. Lite mer "cleant". Men nu orkade jag inte börja om... ;)
Jag gillar textstämpeln massor! Tänk vilket tur att du fick för dig att göra det där underbara arket.
Nästa gång ska jag köra lite skuggning på mössan tror jag.