fredag 2 april 2010

Ännu en vän som fyllt 30!

Den här gången en av mina allra käraste vänner, Anna-Sara, som
firat lite i efterskott. Hon gick trädgårdsredskap och penningar till
fruktträd av mig och vännen A. Därför blev det ett fruktträd på
kortet, sedelficka i. Äpplen och blad är gjorda av cernitlera. Näe,
jag har inte gjort dem själv! ;) Du hittar dem på Pagoni.se.

Eftersom hon är en av de få av mina bästaste vänner som nu väntar
barn är jag alldeles eld och lågor. Äntligen en mage jag får ta
på! ;) (Stackare... Anna-Sara säg till mig om du tröttnar eller
faktisk 'do mind'!) Jag hoppas få bli moster tillsammans med
tjejgänget.

Anna-Sara fick en 'bola' med tillhörande kort förstås, men det får
ni se en annan dag!

GLAD PÅSK!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Åh, ska Anna-Sara få bebis! Vad roligt! Hälsa o gratta henne från mig. Kram!

ele sa...

underbart kort, fint med kort som går på samma tema som presenten.