söndag 2 augusti 2009

Önskelista

Snart fyller jag år och som vanligt kan jag inte komma på något jag önskar mig. Men när jag väl funderat ett tag så finns det ju massor av saker och upplevelser jag vill ha!

1) Biljetter till musikalen Hairprsay på Chinateatern
2) Jag är jättesugen på en pulsklocka för att optimera min träning. Har tittat lite på Garmin Forerunner 305 eller den nyare 405 men jag undrar om den är för avancerad för mig... 405 är mkt snyggare men det viktigaste är bra funktioner och att den är hyfsat lättanvänd.

405:an



305:an
3) Att någon hjälper mig med Craft Robon och nya programvaran, jag får liksom inte ihop det! Carolina? ;)
4)Det finns ett nytt 50-talsinpirerat porslin från ett svenskat företag. Hittar det inte nu, lägger upp länk sen
5) En supersnygg Calvin Klein klocka i silvermetall. Mmm...


6) Svettband ;) Ja, det rinner om mig när jag tränar
7) Böcker, gärna Twilight-saga-serien eller Hypnotisören
8) Alltid kokböcker!
9) Upplevelser! Dock inget som har med hög höjd att göra... Gärna konserter eller teater/musikal.
10) Biljetter till My Fair Lady
11) Pengar till PT-lektioner. Hrmm, Ja det är dyrt men det är banne mig bland de bästa investringarna jag någonsin gjort!
12) Behöver verkligen en ny kabinväska, den jag har nu håller på att tappa hjulen. Rullar inte så effektivt.
13) En stor stekpanna, gärna Fiskars som fått bäst i test

Mmm. Det blev ju en del i alla fall! Jag ska fundera mera och leta lite bilder. Sitter och suktar efter pulsklocka på nätet nu. Mums! :)

Over and out!

Inga kommentarer: