fredag 9 januari 2009

Snap Tee's

Igår fastnade jag framför Martha Stewart Show.
Du hittar videon här. De gjorde pyssel för barnkläder. Man gör olika filtdekorationer för kläderna, sätter fast dem med tryckknappar, vilket också gör att man kan ta bort dem inför tvätt och variera dem utifrån vad barnet vill ha på sig. eller vad föräldrarna vill att barnet ska ha! :)




Det är den här kreativa kvinnan som gjort det hela.
Jag tänker i alla fall prova på och ge bort i present. Man kan också göra dekorationerna till hårsnoddar, deko på väskor etc.



Här kommer bilder från myperennial.com:


















3 kommentarer:

Miapuh sa...

oh vad mycket fint du har :)
:D

Anonym sa...

å Ja jag såg det programet med. Det var coolt som tusan!

Ang revan så har jag köpt en men den är i sthlm (där jag har mina föräldrar) fortfarande så jag har inte testat den live ännu. (eller jag har ju testat revan innan men ja)

Jeanette Wallén sa...

Underbara söta Snap Tee's - och Kajsa är numera stolt ägare till några stycken!

Tusen tack, sötaste!!!!
*kramar*
Kajsa & Jeanette