torsdag 6 november 2008

RAK, placeringskort och fars dag-kort

Idag har jag mest gått omkring och snorat och torkat mina rinniga ögon. Har nog också alldeles för uppenbart tyckt synd om mig själ... Vad passar då bättre än att hitta en alldeles, alldeles underbar RAK från söta Tettiz när man kommer hem!? Kolla vad läckert jag fått! Och fågelbo-stämpeln som jag trånat efter så länge. Så nu ska jag prova att göra clear-cards. :)




Har även knåpat ihop ett fars-dag-kort med 70-talstema; Daddy, Daddy Cool!



Mamma behövde ett placeringskort som ska handla om ens hobby. Jag tror meningen är att man ska göra det själv, men hon orkar inte det. Och så skulle det ju inte bli lika snyggt heller! Ha ha. Men inga golfklubbor på kortet. Det får räcka med djur och natur. Det är sprayat mer perfect pearls, därav guldglimret.

1 kommentar:

Tettiz sa...

Åh, vad mycket läckert du har gjort - ska bli kul att se om du hittar på nåt kul med plasten. Jag har själv gått och gjort ansatser till att testa clearkort, men det har inte blivit av... Trots att jag har en massa sån plast... Nåja. ;D

Enjoy!!!

PS. Och glöm inte att jag utmanade dig att dekorera asken!! ;)