söndag 26 oktober 2008

POG-utmaningar

Här kommer lite kort från diverse POG-utmaningar. Jag var med i alla, men har nog inte fotat allt ännu. Det var superkul i alla fall!

Här skulle man inspireras av POG-loggan som är stjärnformad med gult, svart och rött. Det blev ett bokmärke i brunt med embossade stjärnor på, papper från sassa frass lass. Dessa lottades ut som minnen och mitt bokmärke gick till Elisabeth5 som snart kommer få en tillhörande bok på posten!




Nästa var en utmaning från Pagoni. Man skulle använda någon av sakerna i ett pärlpaket. Jag hade inte med mig några av mina pärlsaker. Så det blev en lyxig julask som kanske någon lyckligt lottad person får fylls i julklapp! :) Det röda hjärtat i glas och det silvriga i metall kom från paketet. Stämpel från House Mouse och gris från QK.





En utmaning var att göra tackkort till våra generösa sponsorer. Mitt fick gå i färgglad anda (någon förvånad?) med en söt Hello Kitty-stämpel som jag lånade av Agnelia. Är lite inne på pop up slider cards och sånt nu... Papper från sassa frass lass. MUMS!


Här skulle man följa en skiss av drAnnika och temat skulle vara "jag glömde visst". men det glömde jag visst och fick fixa till en udda rubrik. Men nu är det överklistrat av ett "Grattis och" så det blev ett "Grattis och BU!" till en liten Fabian som fyllde 6 år igår och som älskar läskiga saker. Särskilt döskallar. :)


Kram och tack för titten!


Inga kommentarer: